Söndag 11.10.30

Så har ännu en helg passerat.
I fredags blev det myskväll hos föräldrarna, film och mys!
Lördagen började vi med en promenad jag och Tommy. Sedan handla och till middag bjöd han mig på Helstekt fläskfile, hasselbackspotatis och kantarellsås. Muuums.

På kvällen gick jag till grannhuuuset och välkomnade Jessika till gatan.
Det blev en bra kväll med craxypeople.

Idag har vi iiinte gjort mycket, jag har varit ute och rört på mig med Lisa.
Nu sitter jag här, har nyss bakat muffins och nu blir det ansiktsmask och fika.




POK







Kommentarer
Postat av: Karrowff

Ser galet gott ut ;)

2011-10-30 @ 22:59:11
Postat av: Emma

Hejhej! Jag funderar på att fira jul hemma i Sverige så vi lär synas innan året är slut:p Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2011-11-12 @ 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0