- Min Fredag



Idag blev en bra Fredag!
Först promme med mamma och hunden.
Sen for vi ner på stan och jag beställde en sak som
jag troligtvis får på tisdag, hemligheter !

Sen lunchade vi, kycklingspett med ris och salladbuffé, mums.
Hittade två ögonskuggor på Lindex och ett armband från Kappahl.
Vi bokade även våra Ansiktsbehandlingar vi fick i julas, så den 16:e december blir det.





Ska strax ta och dra mig mot Morön och ska även ta med mig min nya kakbok .
Kanske blir något smaskigt ikväll. (Ja Lisa, läser du detta nu ?! ;D )


Mamma frågade imorse om jag var bjuden på julbord via jobbet,
jag var störtsäker på att jag inte var det. Men chefen ringde nyss och bjöd mig.
Jag har även varit med i en "tävling" med Bravo Juice,
om man skickade in streckkoderna från 10Liter Juice skulle man få en Biobiljett.
Jag skickade in och fick ett brev tillbaka att biljetterna tagit slut.
Meen nu har dom tydligen ändrat sig, fick en biobiljett i brevlådan idag. Jeeii.

POK

Kommentarer
Postat av: Lisa Lantz

Jag läser, i see you;)

2012-01-03 @ 01:42:53
URL: http://lisalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0