10 Mars

Så dröjde det till idag innan jag uppdaterar, men nu vare dax.
Min dag kunde ju ha börjat bättre, men tackvare Sjukvårdsrådgivningen
fick jag hjälp fort så nu känns det bättre.

Igår var vi o spelade badminton med Vicky o Robban.
Det var skoj, skönt att få skratta lite.


Imorn är det fredag, wiee.
Vi kollade om att kanske gå på bio, men vi hittar ingen vi vill se just nu.
Men såg en filmtrailer idag och den verkar huur bra som helst,
hur många lingon finns det i världen.
Se trailern !



Btw, om det nu är någon som läser min blogg,
vars är alla vänner som bryr sig?
Vänner sökes ! Du får gäna gilla BillieTheVision lika mkt som jag
så vi kan sitta och lyssna på dom o drömma oss bort.


HEJDÅ. pok

Kommentarer
Postat av: Micke

"Kissed you goodbye at the airport, held you so close to me, I said, here we are now and I can´t stop from crying Lilly" =)

2011-03-11 @ 07:00:46
Postat av: David Viklund

Har du få vänner?? Trodde du hade ett stort kompisklientel:P?

2011-03-14 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0