Nu är helgen över !!

S Ö N D A G





Nu har jag jobbat klart för denna helg och jag är heelt slut.
Magsjuka har verkligen förföljt mig denna helg.
Har även fått feber, tror inte jag tål att jobba helg, haha.
Tommy mår bättre nu! Blev pizza till middag, mums.


Igår efter jobbet var jag tvärt förbi Susannes inflyttningsfest.
I hennes supermega fina lägenhet.
Blev tyvärr bara en snabbis förbi där, för ja.. Flera orsaker.



Imorgon blir det nog lugnt, måla lite mer på dörrarna.
Kanske kolla efter nya gardiner..
I veckan måste jag även pallra mig på gymmet.
Är så knäpp så jag längtar faktiskt dit.

Och snart fyller man år, shit, tiden bara rinner iväg.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0