Mitt i helgen.


Lördag, har jobbat halva delade turen hittills idag.
Men jag är trött, stackars Tommy åkte på magsjuka i natt.
Blev inte mycke sova för nån av oss.
Så nu ligger han däckad i sängen, stackarn!
Men varför finns det inte ett vaccin mot magsjuka?
Det finns ju mot de flesta andra sjukdommar, så kom igen nu forskare!

Har nyss målat ett varv på garderobsdörrarna, snart börjar det likna något :)
Men funderar även på att måla sängen vit.



Nu känns det även som att våren är här.
Det droppar från taken och man fryser inte när man är ute.
Det regnade tillochmed vid 12tiden.

Det är dax för SURvintern att börja dra sig, och ge oss
sommar sommar sommar istället !
(jaa jag vet att det bara är januari än)


POK

Kommentarer
Postat av: Alfonso

åh helen. jag kängtar jag med! äventyr i sommar :D

2011-01-30 @ 18:55:54
Postat av: Anonym

åh helen. jag kängtar jag med! äventyr i sommar :D

2011-01-30 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0