Min Måndag, andras Fredag...


Sitter och gruvar mig inför att fara och jobba.
Vi ska börja med ett nytt system på jobbet.
Det kommer troligen inte gå så bra.
Sen dessutom jobbar jag helg, det är inget att se
fram emot tycker jag.

Igår hämtade vi skåpluckorna till köket, äntligen !
Nu sitter alla på plats, utom en.
Tommy kanske skulle börja sätta handtag ikväll !
Har målat lister, diskat och dammsugat idag på förmiddagen.
Sen är det bara kvar att riva skåp, kakla (beställa kakel)
och sätta upp en ny fläkt, sen är äntligen köket klart :)

Det gamla köket !


Nu jobbet, Ses, POK

Kommentarer
Postat av: Antonio johanssone

Men Helen! du kan ju inte bara posta en bild på det gamla köket! jag vill ju se det nya!

2011-01-28 @ 15:40:06
URL: http://antoniafjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0