Valentin

Önskar er alla en bra alla hjärtansdag.

Jag har jobbat. 13-21.
Köpte rosor och gokakor till mamma och pappa.
Skickade även in en hälsning till dem i norran.
Till Tommy är det inte så lätt. Jag jobbar hela tiden
och han är alltid hemma före mig.


Ikväll har Tommy rivit fläkten. Imorgon hämtar vi kaklet.
PLUS att våran beställning från IKEA kommer imorn.
Längta längta !
Idag blev även garderoberna i sovrummer klara.
Nu är vi nära. Snaart klara.
Imorn har jag lurat hit Dan på ''fika''.
Haha han vet om att vi behöver hans hjälp också.




Ang min BDAY,  det skiljer vännerna från skiten.
True story.


pok

Kommentarer
Postat av: Antonio Johanssone

HELEN!! tack för ditt fina MMS :D jag är ledsen att jag inte kan svara. men inga pengar.. Kolla in min blogg, du finns med i mina minnen ;)

2011-02-14 @ 23:54:33
URL: http://antoniafjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0