Är det onsdag?

Så då var man sjuk igen...
Inte så roligt. Ligger och orkar knappt göra något, men samtidigt blir jag rastlös.
En av dom värsta sakerna med att vara sjuk är att ringa och sjukanmäla sig.
Man ringer, någon svarar ett glatt "hallå". Man säger vem det är och att jag måste sjukanmäla mig imorn.
Då får man tillbaka ett omuntert : "okej... vi fixar väl det..."

Jag trodde faktiskt att jag blivit helt frisk, hade ju tillochmed börjat om att träna.
Kände inte alls av någon förkylning eller någonting.
Detta kom som en blixt från klar himmel.


I måndags var jag med min snälla mamma, blev lunch där.
Sen for vi hem till oss och rengjorde plattorna på spisen.
Mammor kan sånt.
Sen tillbaka till mamma och äta nybakade bullar.
Det allra bästa !

Så är det.
Då vet ni.

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0