Ledig eller utanjobb?

Ja idag har jag varit "Ledig" (arbetslös, kalla det vad du vill)
Kändes bra att få vara hemma en dag.
Har:
Handlat.
Myst med Mamma och Hunden.
Tvättat 4 maskiner.
Lagat mat, dukat fint, köpt blommor och överraskade Tommy.

Nu väntar jag på att tjejerna ska bestämma vilken tid vi ska fara och träna.
Min träningsvärk har dock inte gått över än sen sist. Meen.
Imorn är det fREDAG !
Stan har kvällsöppet och jag tror att det kommer bli en bra dag.

BTW
Här är David :



Blir träning 18.30 ! Peppa !

P O K

Kommentarer
Postat av: David Viklund

"By the way: Här är David"!:D - med snygg boa:D. Du valde då den snyggaste bilden på mig;D.

2010-09-23 @ 21:55:08
Postat av: Mli

Sv: TACK, Kristers första tapetsering, jag är så stolt ;P

2010-10-01 @ 13:22:31
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Karrowff

Hahahaha jag såg ju lite lätt hög ut på den bilden hehe och i skabbiga kläder med en modell bredvid mig hehe :P

2010-10-02 @ 09:27:58
URL: http://karkvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0