Höst

Tar denna vecka aldrig slut?
Denna vecka är jag extremt negativ till allt känner jag.
Jobbet har blivit ett stressmoment. -Får jag jobba imorn... eller?

Jag och Tommy var ju till IKEA i lördags !
Våran hall är så hiimla snygg nu. Jag blev jätte nöjd.

Saknar håret nu med...
Hade jag bara klippt lugg hade jag ångrat mig med.
så well..


Funderar på att köpa en ny sängram också, så min är på blocket.
Tipsa folk :)

Fotoboken från ICAfoto har ju kommit nu också, vill bara ha
fler fler fler.

Äh, nu ska jag deppa lite till och fundera om man kan utbilda sig till något.


POK

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, en riktig Fläskis var det!

2010-09-22 @ 20:57:38
URL: http://lisalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0