Koomigeennuue

J AA !
Ikväll blir det att köpa ett gymkort.
äntligen.
Idag har jag varit på stan med Mamma.
Hittade en tröja, ett par leggings, ett nagellack o en "nagelbandsskärare".
Snön har ju även hittat hit. Och det slutar inte komma mer.
Tur att jag var ledig idag.



Letar utbildningar. Har hittat en som jag var väldigt sugen på,
men den ligger mitt ute i sKOGEN !
Så då blev jag lite depp.
Men hittade andra utbildningar idag så nu känns det bättre.
Har mailat frågor om dom, så väntar med spänning på svar.

Idag tvättar jag även, Skönt att få det ur värden ett tag, men ser mest framemot träningsvärken jag ska ha imorn.
För ikväll kör vi hårt ! Jag Tommy o Antonia


P O K ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0