12

Fredag.
Kan inte direkt skriva "äntligen fredag". För det är det inte.
Det är ännu en fredag inför en jobbarhelg.
Jobbar många helger, för många...


Jaha så idag börjar jag 12.00.
Hade tänkt ta en lång härlig sovmorgon MEN det är byggjobbare som hamrar HELA TIDEN. Plus en traktor som är ute och skottar och lever om. Så jag fick ligga o dra mig istället.

Glöm inte bort farsdag på söndag.

Ja, jag har då lite träningsvärk idag, det  brukar bli värre eftersom dagen går. Så då är det ju perfekt att jag ska jobba? Eller?
Har inte fått svar än av skolan jag mailade igår. Hoppas dom svarar SNART.


P O K

Kommentarer
Postat av: Vicky

Du får se sofforna när du lägger upp lite bilder på eran lägenhet! Du får inte vara så blyg med bilder, man är ju nyfiken :P Ni måste ha hunnit mycket mer sen dess att vi var förbi och kollade runt :)

2010-11-19 @ 21:02:20
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0