www.orka.se

Ibland kan man bli vansinnig på allt som har med jobbet att göra.
Ingen vet nånting och den man ska prata med är aldrig där.
Efter som jag har fått sluta på månadslön så är det timlön som gäller.
Därför denna månad = Lönefri månad.
Det är ju bara great. Eller?
Fast nån kanske har glömt säga nått, och ja. Detta blir bara rörigt.
OCH
Facket som skulle "hjälpa" mig, har ju inte varit till så stor nytta.
Man måste stå på egna ben och hjälpa sig själv.
Det är enda sättet man kan klara sig på.

Gick till en studievägledare idag också...
Varför finns dom ens? "Det kan du läsa om på internet"...

Nu ska jag ut och springa om glömma skiten.
Hejdå


POK

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad händer?, jag har gode lust att ringa den här personen och ta ett snicksnack för du ska HA jobb!

Hänger inte med i svängarna, men jag hoppas allt löser sig för det är något som inte stämmer. tur vi ses i sommar.

2010-05-26 @ 14:55:06
URL: http://veroniiicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0