Fallande

Ja idag känns det bättre.
Har fått månadslön även denna månad så då hinner jag spara ännu mer.
Det känns bra.
Har jobb till den 30/5. Sen får jag fortsätta den 10/6.
Under den tiden så ska jag faktiskt vara ledig någon dag och fara och göra nånting.
Nånting kul.


Igår när jag var ute och sprang råkade jag trampa på en fet svart snigel.
Det var inte roligt vill jag meddela.
Idag råkade jag ju även skämma ut mig.
När det är sånna dagar är det nog bara bäst att gå och lägga sig igen.

Jobbar 16-21 ikväll.



Torsdag: Jobb till 16. Sen om vädret tilllåter blir det nog grillning.
Fredag: Jobb 8-12 + 16-21. Och så hinner man inte så mkt mer.
Lördag: Jobb 7-12. Sen sälja saker på loppis.
Söndag: Inga planer. Tommy har match. vi får se...



Snart !

POK

Kommentarer
Postat av: Karkvi

Nä gumman det är du! <3

2010-05-26 @ 15:10:37
URL: http://karkvi.blogg.se/
Postat av: antoine

FJÄLLEN!!! :D helen, jag längtar as mycke!

2010-05-26 @ 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0