Underbart

Då var det måndag igen och helgen har varit underbar

 

Fredagen:

Jobbade till ett, for på solbacken med Susanne.
Sen hem och invänta Jessica Simon o Tommy.
Dom hämtade mig och vi var påväg.
Efter lite allsång med Disney-tema skulle vi
då äta middag i Arvidsjaur. Och gissa vad jag upptäcker då?!
Plånboken är hemma... Suck !
Men jag har tur som har Tommy <3
Efter middagen fortsatte vi upp till Arjeplog.
Väl framme fick vi en jääätte fin stuga.
Jag blev kär
På kvällen blev det mys.

 

Lördagen:

Tidig morgon.
Upp och iväg att köpa fiskekort.
Sen till en sjö (?) med uppplogad bilbana (!)
Ett massa plumsande senare satt vi då på plats.
Jag var stört på att jag skulle få första fisken men så blev ej fallet.

Simon= Storfiskar'n.

Tommy grävde en grillplats och vi letade "ved".
Grillad hamburgare på muurika, mums !
Sen hem och tog en powernap. Ansiktsmask.
Dusch. Och sen middag med Isak.
Mys och sånt avrundade vi kvällen med.


Söndagen:

Städa, plocka ihop och åka.
Dollar utan plånbok SÖG ju.
Tack Tommy för att jag fick låna perninga !

 

 

Fredagen:


Lördagen :

 

Så nu har ni så det räcker.
Skriver mer en annan dag.

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0