snow?snow?

Så har ännu en helg gått. Allt gick väl inte som planerat.
Fredagens överraskningsfest gick väl lite sådär, den var skiit kul
men Tommy (som skulle överraskas) skulle komma kl 21.00 kom typ 19.00..
Han ringde mig på jobbet och bad mig komma med nyckeln för
han hade gått till mig från han. Så de va ju bara att släppa in honom.
Ja men så kan det gå, men det var jääättte roligt.

Bra människor + utgång = BraKväll

 

Det tråkiga med hela helgen var ju att vädret suuger.
+ att jag blev utbeordrad idag 7-17.
Man blir goode trött av detta väder.

 

 

I Torsdags var jag och minBästaKarro BioDate

 

Shutter Island
Helt klart sevärd film. Spännande men med ett oväntat slut.
Jag kommer se den igen.

 

POK

 


Kommentarer
Postat av: Mille

Haha ja men självklart ;D Bild från en minst sagt spårad kväll måste jag säga :P

2010-04-03 @ 18:10:34
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0