Måndag

Så var det måndag igen. Veckorna går alldeles för fort.
Förra veckan jobbade jag ingeting. Ledig även idag.
Det är som skönt att vara ledig men ändå blir man rastlös.
och fattig :)



Förresten, jag var med i en tävling i Norran där man kunde vinna
biljetter till sommarteatern, Det susar i säven.
Jag har inte hört av dom nånting så förra veckan tänkte
jag "Äh, dom har inte hört av sig, då blir det nog inget"
Så ringde telefonen idag och jag hade vunnit 2 biljetter !
Ska bjuda mamma.

I Fredags var det jobbsfest. God mat och kubb..
på natten for jag till Burträsk.


Lördagen blev det fiske, men det var så kallt.
Var med goda vänner och hade det trevligt.
Söndagen blev lugn, med en liten fisketur :)


Love~

 

När kommer sommaren?
Men en sak vet jag säkert, snart kommer Antonia
och då blir det att planera Fjällen.

längtar


PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0