"skitnära skjuter ingen hare"

Nu har jag och Antonia varit i fjällen.
Vi körde till Hemavan, men nästan framme upptäckte vi att jag hade glömt mina skor (ja ja jag vet, dålig stil av mig)
Men de problemet löste vi fort. Storuman !
Gå i sinne.
Hitta fin sovplats.
Sätta upp tält.
Sova.
..Börjar regna... kan inte sova..
..sluta regna..somnade !
...Började regna IGEN..
Trötta, blöta och opepp = Gick.
Gå o klättra.
Blöta fötter? U bet !

Antonia, tack för härliga dagar tillsammans med dig!















*



Idag firar jag och Tommy 4 underbara år.
22/7 20o6
Trästocks med Jessika och Pål.
Resten vet ni.
Tommy, mitt hjärta slår för dig.
"Snart bor vi ihop och har det bra men det är bara en av många dar"



POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0