Effektivt !

Ja idag har vi verkligen varit effektiva:
o Rivit tapeter (Hela köket nästan klart)
o Handlat
o Städat lite i nya lägenheten
o Städat, plockat ur och torkat golv nästan de sista i Tommys lägenhet
o Köpt glarre av glassbilen
o Tommy har kokat en köttsoppa
o Jag har gjort en smulpaj.




Imorn blir det till nya lägenheten igen, känner mig rååå peppad.
Hoppas bara jag kan sova bättre i natt :)




Fjällen 2o10
Helen&Antonia





Nu blir det tradition att göra ett äventyr varje år !

Tack Antonia för denna tripp :) <3

POK

Kommentarer
Postat av: Mli

Va ni är duktiga :) Själv vill jag bara kräkas på allt vad flytt heter :)

2010-07-27 @ 22:12:29
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Toni

ja helen, det ägde totalt! en makrill, två mackor, en macka var :D

tack för en underbar semester!

2010-08-07 @ 11:42:47
Postat av: Hanna

Heej, och tack så mycket :D.



Jag använder Lash Grip Adhesive waterproof. Köpte det på Kicks och det är en vit tub i en svart förpackning :).

2010-09-01 @ 17:20:10
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0