4Feb

Är hemma på lunchen. Blev en äcklig broccolisoppa.
Är en färdigsoppa, blir nog godare om man gör soppan själv.
Känner att det är jätte skönt att vara hemma och äta
för i fikarummet på jobbet har vi hela 15grader varmt.
Brr

Jag och Karro har bestämt att vi ska försöka och ses minst en dag varje vecka.
Vi ska bli roligare

På fredagen den 26 blir det bio.
Vi har inte bestämt film än utan bara för att det är min
födelsedagshelg så tänkte vi hitta på nått kul.
Den som vill får följa!
Vi kollar filmer närmare då.



Trevlig Torsdag. POK

Kommentarer
Postat av: antonia

hej helen, jätte länge sen som man hörde från dig!!! jag har ju som suttit och väntat på att du ska komma hit så att jag får visa småland :)

2010-02-06 @ 02:05:47
URL: http://antoniafjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0