20.51

Jobb o Gym
-Så har min dag sett ut



4 dagar kvar till B-day

Känns roligt, med massa nära o kära.


Igår var Susanne o Karro hos mig, vi färgade håret.
-Förändringens vind har blåst !
Karro har beställt jätte fint löshår med clipon's,
Är lite sugen på löshår nu faktiskt, hihi.

Sminkningen gjorde Karro o Suss


Haha måste bara säga, Soygurt sitter på tangentbordet och anfaller mina
fingrar när jag skriver på vissa bokstäver, haha så himla cute !


Roland var här nyss och hämtade soffan.
Hoppas den passar hemma hos honom!
Men nu blev det så tomt där den har stått.
Meen jag hittar säkert nånting jag kan ställa där istället !

Imorgon : Är jag ledig. Bokrean. Städa. Planera !

Dagens ros vill jag skicka till Bdb ! Lovely~

POK!


Before                  After


Kommentarer
Postat av: Sara

Blev riktigt snyggt hörru! Satsa långt ;)

Och vet du en sak? När jag kommer hem i Juli tycker jag att du och jag ska ha en dejt ;)

2010-02-25 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0