15.54

Jag har kommit fram till en sak.
Helger går alldeles för fort !

I fredags gjorde vi hemmagjord pizza. I brist på kavel så "kavlade" vi ut degen med en arboga öl-burk (ej tom)
Jag var ganska förkyld så jag var mest trött, men vi såg även film med världens bästa Susanne.

Igår fick jag vila upp mig men man är som helt slut när man har en förkylning i kroppen.
Sen ca 2 åkte vi till BTK och tog det lugnt.
Blev god middag hos Tommys föräldrar och sen blev det mys och film och världens gulligaste Jesse o Simon.

Sherlock Holmes




Imorgon jobbar jag... gissar jag, haha har inte kollat på schemat än.

Till helgen är det födelsedagsfest. Min födelsedagsfest.
Vi får se. Alla som ser detta är förståss välkomna.


H a n  g ö r
m i g
S Å
g l a d !


P             O            K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0