21a 15.39

Ååh idag är jag så sugen på att gå en buggkurs igen, det är ju så roligt att dansa.
Men det finns säkert inga kurser som börjar nu men jag får väl vänta till hösten.

Det känns så konstigt att vara ledig såhär flera dagar på raken, det var längesen jag var det.
Har inte hört något mer från Facket. Men jag håller mina tummar.

Igår var vi på estetarnas Teater PeterPan.
Den får :
/5
Dom är grymt duktiga


Ikväll blir det suring med MorsFars, Gerd o Jessica. mummaa

Snart sommar <3


Jo mitt gymkort har tyvärr gått ut, sex månader går väldigt fort.
Så nu får jag hitta något annat att sysselsätta mig med.

P  O  K

Kommentarer
Postat av: Mli

Tack! :D

Om du undra varför jag inte sa typ något när vi träffades på föreställningen, så är jag förkyld och har lock på båda öronen, så jag hörde typ inget :P

2010-04-22 @ 00:37:31
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0