Society

Jag vill börja detta inlägg med:
Ja Susanne, vad säger man. Its on !

Just hemkommen från en utmattande buggkväll.
Det blev deg i min hjärna och sista halvtimmen kunde
jag varken högersväng vänstersväng eller hålla takten.
O allt detta tackvare att vi lärde oss en ny snurr.
Men buggledaren frågade om jag skulle gå forts
så jag har faktiskt börjat fundera på det, meen...
Det ska alltid vara ett men:
Det är en söndag, och var 3:e eller 4:e helg
jobbar jag garanterat kväll söndag, så det kan vara kört.

Dåå...
Hur kul som helst ?



Idag jobbade jag bara till ett, gjorde inge nyttigt efteråt,
utan jag bara var.

Nerräkning:
Fredag
Lördag
Söndag
Måndag
Tisdag
Onsdag

Torsdag
Fredag


Nu är det nära.

Just ja, jag har ju bilder på kameran från helgens fest, men jag orkar inte lägga in dom ikväll, det får bli en annan dag. Imorn blir det 8-17, och sen blir det kanske piite med Suss o Lisa. Vi får se.
Nu är det gonatt. POK




Förresten, Jessica var såå snäll och länkade mig
igår så jag måste ju länka henne, klicka på bilden !



Kommentarer
Postat av: Stor Schmacken :P

Vad händer på fredag ?

2009-10-01 @ 12:00:32
Postat av: Stor Schmacken :P

Vad händer på fredag ?

2009-10-01 @ 12:00:42
Postat av: jessica sjöström

gulligt av dig gumman att länka mig. men fan så ful bild på mig hahaha ;D tur att du är söt!

2009-10-02 @ 13:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0