Midnatt råder


Vi saknar dig !

Just hemkommen från en fest. En nykter fest för min del för jag ska
typ strax upp och jobba igen. Det var kul att träffa folket ialla fall
och såklart köra min bil. hehe.

Idag har jag jobbat och inte så mycket mer.
Igår var jag Tommy o Jeppe och spelade
pingis, nått som man inte gjort på länge.
Men det är tyyp eendå kuul.

Nerräkning:

Fredag
Lördag (idag)
Söndag
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag

"åhnej det är bara en timme kvar"
"till vadå?
"jag vet inte, men nerräkningar är aldrig bra."
klassiker

I veckan är det mycket som är planerat, vi får se om allt hinns med.
Ni lär ju märka för jag ska försöka vara duktig och uppdatera bloggen.
POK o gonattt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0