Jobbkväll

Så nu har jag just kommit hem från jobbet, blöt om fötterna
men annars är det helt okey.
Sitter och väntar på Susanne, hon ska komma hit med ett buremål
sen ska vi spela xbox. Vi har ju hittat ett nytt favvospel men jag
tänker inte berätta vilket det är. hihi

Framöver nu:
Imorn: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Massa jobb
Söndag: Massa jobb.
Måndag: Jobbelijobb.

Ja det är ju ingen hemlighet längre att jag ska ta taxikortet.
Hade våran första teorilektion i Måndags, och jag säger: OMG VA ?!
Man måste typ vara mattesnille för att klara detdär.

Nu ringer det på dörren, maten är här, skriver mer sen !

 

pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen hemlighet! Nytt för mig i alla fall! Och jag som verkligen trodde du skulle bli snickare eller nåt! :P

2009-09-03 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0