Dax !

Har jobbat idag (oväntat ? )
Jobbade bara till 13 så det var skönt. Sen är jag ledig till på Fredag så min eländes vecka börjar.
Jobb Fredag-Fredag !

Nu när Karro har börjat om att plugga blev jag som lite sugen jag med, hörde med lernia men deras utbildningar kan jag ju fetglömma. Här är en bit av mailet som kanske förklarar det hela lite mer:

Hej! Egentligen hänger allt på skolpolitikerna i Skellefteå. Om de fattar beslut om att upphandla utbildningar externt har vi chans att få genomföra utbildningar, men som det är i dagsläget genomför Skellefteå all vuxenutbildning i sin egen regi och därför är inte Lernias utbildningar tillgängliga för invånare i Skellefteå kommun. Däremot om du bodde i Umeå, Piteå, Luleå eller många andra kommuner som vi har avtal med.

Jasi, skellefteå...

Just nu håller jag på att baka, det blir Lingonpaj och After Eight Muffins.
Höll mig inte exakt till recepten utan gjorde lite som jag själv tycker.
Vi får ju se om det gpr att äta.
Ska typ till Salle o se på hockey... Så tänkte bjussa på lite paj.

Treblig kväll allihopa, pok

Kommentarer
Postat av: Anders

Pajen var najs och så även sällskapet! :) Kul att ni tittade förbi :D

2009-09-21 @ 22:35:03
URL: http://salami.blogsite.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0