Buggeli BUGG !



Nu har jag och Micke varit på våran första bugglektion.
Hans första kurs och få se... min fjärde.
Men jag är inte bra för det.



Idag har jag jobbat och sen susade jag hem och i lägenheten väntade Karro,
och vi gjorde risotto.
Den risotton hade vi köpt på Lagerhaus i Ume en gång.
Det skulle vara vin olivolja o pramesanost i, men det blev
fetaost och riven gousaost istället, nästan samma eller hur?!

Vi var ute o körde idag med, följde efter en övningskörare men vi var tvungna
att ge oss för vi var rädda att körskoleläraren skulle bli arg, haha.
Sen var vi och fikade dåligt fika på stigt, eller så var jag för mätt.
Tack för idag Karrowwff.


Tre taxiteorilektioner har vi haft hittills, och för varje lektion verkar
det svårare och svårare. Detta kommer nog inte att gå, utan det är
3800kr åt pipsvängen.
Men vi får ju fika varje gång ialla fall, haha.

Imorn jobbar jag kväll. Förresten Jessica har ju kommit hem nu
men jag har inte hunnit träffa henne än, det är ju skammligt.
Vi jobbar som aldrig lika, det är tråkigt.
Men vi måste ses snart o hitta på nått skoj.


Förresten så skulle ni kunna kika in
min bilddagbok om ni har lust.

Gästlösen:   Skippen


Pok

Kommentarer
Postat av: Karkvi

Tack själv helehen :D det var riktigt treligt :)

2009-09-17 @ 07:23:07
URL: http://karkvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0