20.55


Japp jag har kört min älskade bil idag, okej den ÄR
inte min... än !
Det är Tommys jag pratar om.
Idag har jag varit L E D I G !
Började morgonen med prommenix med mamma och hunden.
Sen var jag och mamma på stan,o där träffade vi 2 Jessicor.
Nu ikväll blev vi bjudna på surströmming hos mina föräldrar
som även hade bjudit grannarna. Trevligt värre.

Nu känner man att hösten har kommit på riktigt.
Imorse hade jag långkalsonger ( ! )
Men just nu är det ialla fall 9gr ute,
de e ju inte så dåligt.

Imorgon är det dax för bugg igen. 2:a lektionen.
O Torsdag har vi sista taxi-lektionen, ge min
insperation att anstränga mig, känns jobbigt.
Något som jag verkligen har märkt är att
när man jobbar med mitt jobb ska man inte ha
något liv utanför jobbet. För tillexempel buggen:
Den är bara 5ggr och imorn skulle jag egentligen
ha jobbat kväll, men var tvungen att be en tjej
jobba för mig så får jag jobba för henne någon
annan gång.




pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har blivit med blogg

2009-09-23 @ 23:16:09
Postat av: suss

glömde skriva namn=P

2009-09-23 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0