Snö på en söndag

Ja ni ser rätt, det snöar just nu.
Har varit riktigt grått hela dagen.
Först regn men ni har det mer
gått över till snö.
De kommer ju säkerligen att smälta bort
så det är bara onödigt att de kommer nu.

Torsdagen jobbade jag, sen blev det faktiskt
Piite med Susanne o Lisa.   
Var jätte mycke galna tjejer på bussstationen.
Men vi kom med på den tredje bussen.
I pite var det helt galet mycket folk, som värsta
julruschen. Men det var kul att fara någonstans och
hitta på något. Alla tre köpte varsin mössa med texten:
"Bad hair day", sen hittade jag en stickad tröja på HM.
Det var allt.


I fredags åt vi pizza sen var det lite fest.
Vi blev väl ca 10 st, lagom.
Sen blev det utgång på Kalles o Nocks.
Trevlig kväll. O vill ni veta en sak, jag
dansade till och med, på Nocks.




Igår var vi sega o trötta, natten blev inte så lång.
Jag följde Jessika o hon blev sminkad på make up store.
Sen tog vi lite kort och åt middag tillsammans.
Jag Tommy Jessika o Anders
Goo goo, mums. Sen köpte vi godis och skulle se
Kenny Begins (igen) Ja jag och Tommy missade
slutet av filmen för båda somnade, hahaha.
Sociala klubben !

Nu har jag köpt en fågelbur. Loppisar är bra. 30kr.
Nä nu ska jag gå o hänga upp tvätten.
Trevlig kväll POK


Kommentarer
Postat av: Vicky

Du skulle inte alls skämma ut dig!! Det skulle vara hur kul som helst om du ville komma och va med :D

2009-10-07 @ 21:33:27
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0