Segast ?

Jag har varit utan dator ett tag och sen har jag varit för lat att uppdatera bloggen.
Datorn lämnade jag in för att den är seegast i världen, och såklart hittade dom
inga fel på den. Himla skit dator.
Jobbar mest på dagarna. Delad-tur igår och idag, Ej peppen.
Idag är det dåligt väder och regnar, jag lovar att det kommer snöa
när som helst.

I helgen är jag ledig, har typ inga planer, bara kanske att vara med Tommy.

På onsdag till veckan ska jag besöka staden Umeå med Jessika och kanske Suss.
Det ska bli roligt.

Har ni sett att dom börjat med Julsaker i affärerna redan?
Helt vansinnigt. Låt det vara alla helgona före åtminstone.






Bilder från Jessica o Simons inflyttingsfest.

Bring me back

Söndag ! Fortsättningskurs i bugg, då vet ni !
Trevlig helg o så.
POK

Hej Karrowwff :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0