Aktiverat gymkortet

är såå segt, tog typ 5 minuter bara att komma såhär långt.

I söndags var det den första fortsättningskursen i bugg.
Ibörjan var det inte kul, vi repeterade stegen och tiden segade
sig fram, men i slutet, took kul. Speciellt sista dansen,
den var med en hjälpledare och det var så kul att dansa
med honom, man bara flög fram över golvet.

Igår var jag med Susanne o Karro, vi åt och spelade halo.
Det var längesen men lika kul som alltid.
Men det är typ inte bra för mig att spela halo eller
tv-spel överhuvudtaget för jag sitter och spänner
mig jätte mycket så jag får så ont i huvudet efteråt.

Ikväll har jag och Tommy gymmat.
Vi var på edda så nu är mitt gymkort aktiverat.
Här ska tränas ! Haha eller vi får väl se hur mycke träningsvärk
jag kommer ha imorn.
Imorgon blir det Umeå med Jessika o kanske Susanne.
Vi ska kolla på en till Soygurt, fast inte till mig utan till Jess.
Nu måste jag sova, godnatt

Hjärtat


Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0