Snortajm?

Att sova förlite är inte bra.
Jobbade i helgen och alla andra hade kul.
Då kan man inte bara fara hem direkt kl 21
när jag slutar o sova, utan jag for och hälsade
på på jessikas fest. Då blev det sent så jag var helt galet
trött hela söndagen.

Söndag kvällar har jag bugg, trodde att de skulle vara segt o tråkigt
för att jag var så trött men tiden gick fort som tur var, och det var ju faktiskt
ganska skoj. Men det hände en sak som jag störde mig ganska mycket på.
Jag dansade med en äldre gubbe som tror typ att han är bäst i världen
men han är ganska creepy, men i alla fall så skulle vi göra en tur
som vi inte lärt oss än, han gör nått konstigt med handen och jag hinner inte
med att ta i hans hand så den slår till mig rakt i ansiktet, jag fick ont i näsan och läppen,
trodde nästan jag fått en fläskläpp. Och vet ni vad gubben säger "Oj, dendär turen gick visst inte"
Och så dansar han bara vidare. WTF, slår man till någon i ansiktet SÅ SÄGER MAN FÖRLÅT.
SkitGubbe.

Efter att ha jobbat helg så jobbade jag 7-17 igår
och kväll idag. Det gick bra att jobba idag.
Igår var jag bara såå less.
Detta eviga tjat och ingen som gör något.



Helgen :





Imorgon är det fullt upp.
Promme, gym, handling, Vicky, Tommy.


Soygurt sitter i sin bur och leker med några plastnycklar.
Dom är visst jätte roliga för det är det enda han gör.
Så lätt road skulle man varit.

m y
m a n

Nu är det godnatt. solong. PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad i hela friden är en Soygurt?

2009-11-11 @ 09:16:55
URL: http://totusnoctem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fest :D Kul som satan! En repris nästnästnästa vecka ;)

2009-11-11 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0