Seriöst?

Hörde just på radion att dom ska börja ta avgift för att man åker på elljusspåren...
Är dom helt vansinniga ? Hur har dom tänkt förresten att folk ska betala?
Sätta upp en kur där någon stackare får sitta och man får lösa biljett ?
Det är nog dags för elstängsel och hela grejen. O förresten om någon kommer komma
och fråga om jag åker på elljusspåret så kommer jag inte svara på den frågan.
Så himla töntigt.

Idag är en träningsvärkens dag, haha oj oj, utfall säger jag bara.
Jobbar 7-15 idag, är hemma på lunch nu, sitter och kapp-visslar
med Soygurt.

Har ännu ett problem, Ska man ta vaccinet eller inte ?
Dom flesta tar det ju och jag har typ chansen ikväll att
ta det, men jag är som så osäker. Tänk om det är nå
skit med dedär vaccinet så man blir dålig senare i livet.
Men om jag får svin så vill jag ju inte vara en
vandrande smitta. Om jag levde själv och isolerad skulle
jag inte ta den. Men kanske för nära o käras skull ?


Ska börja dra mig till jobbet igen, solong o POK


Kommentarer
Postat av: Lisa Lantz

Både ja och nej.. Ja för att du jobbar inom vården och Nej för att ja, som sagt, tänk om det är nå skit i det, men då kommer typ hela svenska folket få den skiten så.....Jag vet inte sj än om jag ska ta den..:)

2009-11-14 @ 22:39:57
URL: http://lisalantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Våga vägra skitvaccin (och svinis) Stay black bro-ette!

2009-11-16 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0