OST

Fullt upp idag, hann inte allt som var tänkt.
Så går det oftast tycker jag när man har
planerat mycket på en och samma dag.
Är otroligt nog ledig idag men denna dag
är ju nästan snart slut.
Har hjälp Suss och sen gymmat, med Suss.

Helgen är en ledig helg, utan planer. Men det blev ändring, Fredagen är planerad.
Få se vad man orkar. Av detta tråkiga väder blir man så oerhört trött och slö.

Har nyss gjort mat, den är inte färdig än men jag hoppas det blir gott.
Köttfärs med kryddor, blandat med fetaost, tomat, sparris och natcochips.
Ost på toppen och in i ugnen, har tänkt servera med bulgur. Karro blir min
test-kanin, så om ni inte får tag i henne har hon inte överlevt maten, haha.


POK

Kommentarer
Postat av: Mli

Tack, va gullig du är som grattar mig :)

2009-11-28 @ 05:24:21
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0