Glasögon

Helgen var det jobb som gällde. Jessica sov hos mig men det blev inte myckte sovande.
Vi la oss så sent så det blev ca 4 ½ timmars sömn.
Så jag är väldigt trött idag.
Jobb imorn o ledig onsdag.

Idag har jag varit till ögon och kollat upp min skelning.
Operationen jag gjordenär jag gick i 8an var jätte bra
men det har börtat igen.
Läkaren var jätte duktig och proffisionell.
Jag fick bekräftat att jag har en skelning igen
och jag ska få börja ha glasögon. Inga riktiga utan
ett par med spegelglas som hon ska klistra en lapp med
prisma-brytning i på höger öga.


Blir dom bruna jag ska använda för dom är skönast.
Har även ett par rosa o svarta, tradera <3

I veckan är det...
gym.Tommy.jobb.
Karro.sova.

..som gäller





pok


Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0