GladiatorSandaler

Det är tydligen bara regn och rusk som gäller.
Sitter just nu och längtar tillbaka till sommaren.
Vann ett par gladiator-sandaler på Tradera för ca 50kr
och fick dom idag. Ska fota dom så ni får se sen.

Igår var det "tjej-middag" på Wook 'n roll.
Det var jag Lisa Susanne o Karro.
Bara träffades och pratade en stund.
Väldigt trevligt.
Fick även mitt smink som jag beställt med Lisa
från ELF.
Grymt läppglans, sitter kvar jätte länge.


Idag har det inte hänt så mycket änsålänge.
Jobb 16.00. Sen ska vi träffas några stycken ute
få se vad som händer.
Min vän Dan var och kollade på en lägenhet
i stan idag och hoppas han får det, vore kul
om han bodde närmare, Du kan han vara
"grannen-man-lånar-socker-av"

J o Dan -o6

Ikväll jobb : 16.00-21.00
Imorn jobb : 17.00-21.00
Söndag jobb : 07.00-17.00

Imorgon kväll blir det myspys med Jessica.
Ansiktsmasker o allt annat mysigt.
Ska bli jätte roligt.

Söndag är det siista buggen, känns så tråkigt.
Nu när man börjat känna sig varm i kläderna,
då ska det helt plötsligt sluta.
tisdagarna är det dans på pansalen, meen
precis som förra tisdagen så jobbar jag kväll då.
Riisiigt.


Bilden, året var 20o6, ...

POK

Kommentarer
Postat av: Erika

Tror du kommer se snygg ut i en ansiktsmask :) Men gurka och allt.

2009-11-21 @ 11:16:46
URL: http://[email protected]/
Postat av: Crystalz

Vi ska också ha en myskväll i framtiden!:)

2009-11-23 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0