Whoa


Jobb idag som vanligt. Kortdag idag 7-13.
På jobbet har det blivit en ganska jobbig stämmning.
Alla går och irriterar sig och allt blir bara fel, och direkt
 jag öppnar min mun för att säga nått så antingen känns
 det som folk blir sura eller så börjar någon prata högre
 än mig så ingen annan hör vad jag säger.
           Plus nu att dom planerat in en "personalfest", självklart den helgen jag jobbar.
           Visst, någon måste jobba vilken helg det än blir, men då kan dom som planerar
            fråga alla som har "jobbarhelg" just den helgen om det är okej att dom har
             festen då.

Nä nu orkar jag inte tänka på detdär längre.
Orka vara bitter.

      

Idag fick jag mina nya wayfarer-glasögon med bruna bågar.
Hur fina som helst.
Jag och mamma var och handlade idag, fyndade massa kuliga saker.
Köpte även nya amelia och när jag kom hem låg även nya chic på dörrmattan
  såå nu har jag mycket läsning.


Ska bli jätte kul när Jessica flyttar till stan, då börjar våra nya liv, med en smygstart imorn, peppa.

PoK

Kommentarer
Postat av: Maria

Trist när det känns så på jobbet....vart jobbar du?

2009-05-07 @ 17:32:20
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Hippi

Vad jobbar du inom? Tala med din chef, chefen ska ställa upp!



Älskar dina brills och dina naglar på bilden!!

2009-05-07 @ 19:20:08
Postat av: Mia

äkta naglar eller hur? meget fina :-)

2009-06-21 @ 18:13:28
Postat av: My

jag dör, vilka snygga naglar!!

2009-08-17 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0