Visdomständer

Äntligen ledig efter jobbarhelgen.
Men helgen har inte varit så dum, utmattande men absolut inte tråkig.
I lördags var det personalfest. Dagen före jobbade jag 12-21. Lördagen 7-17.
Sen var det bara hem, duscha o dra tillbaka till jobbet för en toppenkväll.
Till middag blev det blev fylld fläskfilé med puutatiiisgratäng, mummaa.

      

       

       



Idag har jag varit till tandläkaren, har äntligen fått en ny snubbe som verkade helt okey.
Men han är tydligen en väldigt upptagen man, mina visdomständer skäver jätte mycket
mot mina kinder men han kan inte plocka ut som förrän i höst.
Men idag är jag faktiskt effektiv, har även bokat en tid på vårdcentralen idag för att kolla
upp min hals. Och ringt o letat dom som jobbar med våra löner, men hon var visst borta
till kl ett idag så vi får se om jag kommer komma ihåg att ringa henne.
Lunchen blir med mamma idag.

Igår färgade Jessika o Susanne mitt hår, tack.
På kvällen blev det chillicheese och Halo
  med Suss, Karro o Noah.

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0