Supersovmorgon


Första sovmorgonen på väldigt länge, fast ett telefonsamtal vid nio störde lite meen jag kunde somna om.
Efter uppstigningen blev det dusch och allt vad det innebär, sen välja kläder för dagen och städa lite.
   Om en stund ska jag börja röra mig mot Tommy och sen blir det BTK, M&M,      (Mjukglarre o mysa)
   Bliir prima.


Gårdagskvällen tillbringades med Victoria.
   Promme, limpa, oragea-tights, film & mys.
En utmärkt kväll om jag får säga det själv.


Solen lyser med sin frånvaro idag, men vi får väl lysa upp världen själva. ^^
                                tss..


Trevlig lördag, bloggar igen om jag får tag i en dator.

POK



 !

Kommentarer
Postat av: Vicky

Det var supermys <3

2009-05-11 @ 09:59:02
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0