Regnjobb

     
 


Har inte orkat med att blogga ett tag och känner egentligen inte suget nu heller.
 Meen.
 Igår jobbade jag först, sen for jag, Jessica & hennes kompis BellaMyrorna
  och sen på Jack's.
  När vi nästan var i kassan på Jacks gick brandlarmet så hela bygnaden fick utrymmas.
 Men vi fick köpa vårat godis ialla fall som tur var, haha.

    Igår såg jag SuusaGaråå film                             (=Susanne & Karro)
    Vacancy 2. Hur det hela började, en ganska bra skräckis om du känner för att se en någon gång
                                                                 men du vet inte av nån.
    Har börjat få skräckis-sug igen, i söndags såg vi Mirrors.             -Creepy.

Satt just upp några tavlor i mitt sovrum, det blev fult.
För på väggen jag ville ha dom vek sig spiken när
jag spikade, lagom kul.


Theo <3

Får se om det slutar regna så man vågar sig ut en stund innan jobbet. Jobbar 15-21 idag.

P&K


     

Kommentarer
Postat av: Salle

Orka regn!

2009-05-05 @ 14:09:44
URL: http://salami.blogsite.org
Postat av: Maria

Hallå! Väggorden är gjorda av kontaktplast som man köper per meter i vanliga målaributiker. Sen har jag skrivit ut bokstäverna och tejpat dom på plasten och klippt ut dom. Lite pill men mycket billigare än köpes orden =D

2009-05-06 @ 14:28:53
URL: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0