Beauty


  Imorse var det inte ett moln på himmelen, men självklart nu efter 1 när jag slutat så är det fullt med moln.
  Jag får sluta säga högt att jag ska sola.
  Men det blir ut och springa nu en stund, är lite små tät i näsan så vi får väl se hur det kommer att gå.
  Om jag inte bloggar på en vecka kan ni börja oroa er.

   o lite till..
Tisdag: Jobb 7-13, sen ?
Onsdag: LEDIG !
Torsdag: Jobb 7-13.
Fredag: Jobb 12-21
Lördag: Jobb 7-17, sen personalfest...
Söndag: Jobb 7-12.30 + 16.30 - 21.00
Måndag: Jobb 7-13
Tisdag: LEDIG, men... Tandläkaren 9.10...

Nån dag, kanske imorn blir det att försöka söka på KY-utbildningen.
Nä nu ska jag he mig ut.

POK

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD FÖR KY?

2009-05-13 @ 11:02:22
URL: http://totusnoctem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0