Tinar



   Just nu droppar det för fulla muggar ute.
   Solen skiner och termometern visar garanterat
     +grader !
    Jag kommer just från stan där jag åt middag med min
      gamle vän Dan Nyström.
    Det var trevligt att träffa honom faktiskt, så vi höll ihop förut.
   Vi har ju tillbringat den västa valborgsen tillsammans haha.
  •  

Valborgs är runt hörnet och jag känner på mig att denna kommer bli nått alldeles extra.
Om jag får vara med Jessika så löser sig allt.
Hooppas jag får vara ledig !

 Jag är hemma hos mamma och pappa nu och vi ska strax fara och handla mamma och jag.
Jobb 15-21 idag.
Imorn 7-17.
Resten av veckan har jag inte riktigt kollat upp hän helt ärligt haha.

  •    

Krya på dig Tommy om du nu läser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0