-vatten




Jag vill sluta må dåligt.



Har jag förresten berättat om min bästaste bästa vän någon gång?
Det var sommaren -95. Min mormor tyckte synd om mig som var tvungen
att vara själv med henne den veckan i Västomsundet. Så hon ringde en familj
som bodde längre bort. Dom skickade mellan flickan för vi var i samma ålder.
Jag var sju, och just den stunden hon kom på sin blä cykel satt jag på en gunghäst
och sjöng en visa.  Jag såg hennes däck och hennes blonda lugg, jag sprang in och
hon backade och tänkte dra. Men mormor lurade in henne och vi gick upp på vinden och
lekte. Sen efter det minns jag att vi skickade brev till varandra, fast vi knapt kunde skriva eller
stava. Hon är pusselbiten i mitt pussel och jag är igeln på henne.
Vi har gjort allt tillsammans, många bra filmer, många glada skratt och tokiga uppbåd.
  Jessika Tack att du finns !
 
                                      
                                   Love You

PUESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0