Tillbaka på kall mark


Jaha, nu var man tillbaka från en underbar resa med det
bästa sällskapet, Tack Jessica, jag har haft så himla kul.
Vi har solat, badat, ätit gott och druckit bacardi i alla dess
former, varför finns inte alla dom smakerna i sverige också ?
Vi har träffat många trevliga och endel knäppskallar med.
   -Holländare is not the shieet för mig.

Bilderrr:

     

Från vår balkong :

   


Bäst :

        

       


Gott folk, imorn ?

                                 
         Jag kommer befinna i Bygdeträsk med alla goa människor,
så jag önskar er en trevlig midsommar !



Tommy, hjärtat, älskade, duGörMigGlad,


poK



FÖRRESTEN :

r a y  b a n   

Kommentarer
Postat av: Anders

Välkommen tillbaka! ;)

2009-06-19 @ 01:03:58
URL: http://salami.blogsite.org
Postat av: Linn

Tack gumman, hade du det roligt utomlands då? :)

2009-06-22 @ 17:51:06
URL: http://linnmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0