Rom, femton gastar


-   -

Har jobbat 16-21 idag. Gick bra, kul med trevligt folk att jobba med.
Jag och Jessica har bara haft scheman som inte matchar varann så vi har typ inte sett varann på länge, men på onsdag och en vecka fram så kommer vi nog mest bara se varann, haha.

har shoppat idag med, borde sluta med det, men det var nödvändiga (MEN dyra) saker.
 O äntligen har Antonia kommit hem, men jag har ju inte så mkt att komma med
  som drar på onsdag.
men Antonia, ADRESSEN till din blogg TaCk

Ni som undrar vad som händer framöver, kolla inlägget före detta, där har jag gjort en sån fin kalender för er.




Tommy                     Jessika                            
                     


ska försöka blogga imorn.
hooojjööörees
pOK



Kommentarer
Postat av: Mli

Det kommer jag absolut att göra :)

2009-06-08 @ 22:27:27
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är sååå avundsjuk på att du ska utomlands. Va inte för brun på midsommar, då får du inte komma:-P

Ha en underbar resa!

2009-06-08 @ 22:50:08
URL: http://zandaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0