Hem, stan, hem, stan, maxi, hem, maxi...


Började med en prommenix med moder + hund imorse.
Det var lite kallare idag ämn vad det varit dom senaste
dagarna, det var skönt, men jag klagar inte på värmen.
Först var jag och mamma på stan sen for vi hem och åt lunch.
Sen följde jag Karro på stan och sen på maxi.
Seen ringde Tommy efter middagen så jag följde honom
 på maxi igen.

   Jag har även just kommit hem från en löparrunda, blir nästan impad
    mig själv alltså, haha.
  
                        Igår gör mig så glad


         

Gamla ranbom pic's.                                                 ~ Världsklass !
   pOk

Kommentarer
Postat av: Anders

Phew.. inga bilder på mig! :D

2009-06-29 @ 22:16:11
URL: http://salami.blogsite.org
Postat av: Karkvi

Schysst att ha bilder på alla utom mig :P haha kul att känna sig omtyckt hehe ;)

2009-06-29 @ 22:32:19
URL: http://karkvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0