En såndär dag..

  ..när man inte gör så mycket och det är såå skönt.
    Fick sovmorgon imorse och sen har jag bara solat handlat o tagit det lugnt.
    Äntligen sommar säger jag bara.

Gårdagen?
  Vi åkte till umeå, bättre sent än aldrig, men vi ångrade vägen vi tog,
  det var vägarbete på ett ställe och det var överallt. Väl i ume så gick
   vi lite på affärer och kikade, hittade ett par uuursnygga skor, en helt
   ny outfit och lite smått och gott på Lagerhaus.
   Bion var ju jätte häftig, ibörjan gruvade jag och Karro oss för vad vi
   gett oss in på, men efter ett tag blev man som van att sakerna "stack ut" ur
   duken, Men när dom kastade någon mot en så blev man hyfsat rädd, haha.
   Störredelen av hemvägen så sov jag och Antoina underhöll med högläsning.
Pok

Kommentarer
Postat av: Vicky

Bäst <3

2009-06-25 @ 17:19:46
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0