Back in the Days

Helgen ?
King !

sola + fiska + mysa + film
  svettas + osf + GrattisViktor
    Grillat + mjukglarre + LiiiteHalo


Ja vi tillbringade en del av helgen i burträsk, ute på sjön, nu är jag brun !
Igår kväll svängde jag förbi festen och sen kom Jessika o Anders.
Tommy var jag med hela tiden för den som undrar.
 
Idag har jag faktiskt jobbat, och svettats.
Gick bra o jobba fast än jag inte jobbat på ett tag.
Trevligt med nya trevliga vikarier med !

     -Ikväll?
           BÄST !
Metat, skjutsat hunden i båten, BADAT.
Vare me världens bästa Susanne !
Kört min bil och sjungit.

   - Finns det nå bättre?
       Antonia sa att det inte finns nå bättre !

POK

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖÖEGÖÖE!

2009-06-29 @ 12:39:48
Postat av: suss

vad fina ord du skriver =D

2009-06-30 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0