Sommar, sommar och sol

Idag blev det lunch i parken med Rebecca Josse och Oliver.
Vilken charmknutte Oliver är alltså.
Lunchen bestod av den så efterlängtade Langosen.
Jag har stressat hem nu, vattnat blommor och ska strax hoppa in
i duschen och sen gå ner till stan och ta bussen mot Burträsk.
Ikväll blir det nämligen Burträsksvängen med Jessika mfl.

Igår var Jessica och Tommy här och vi åt en mycket utsökt
middag som bestod av kräm och mackor. Det är gott med
något kallt faktiskt ibland när det är så varmt ute.

Efter lite påtryckningar ska jag nu lägga upp nå bilder till er:
     
      
 
                      Varsågoda !


Nu blir det duschen och sen bussen, hihi. Rimmarn !
  PoK

Kommentarer
Postat av: Anders

Tackar! Nu får alla se vilket retard jag är! :D



FESTIVALEN IMÅRN! :D

2009-07-02 @ 21:31:27
URL: http://salami.blogsite.org
Postat av: Karkvi

hahahah inte de snyggaste bilderna men antar att det var ganska svårt att hitta bra bilder på mig hahaha ;P hehehe har sett på din blogg nu :D

2009-07-04 @ 20:10:29
URL: http://karkvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0